Αγαπητοί μας πελάτες, μεγάλος όγκος εμπορευμάτων είναι ετοιμοπαράδοτος. Όμως λόγω μη ομαλής λειτουργιάς των αντιπροσωπειών αυτές τις μέρες, για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, πριν την καταχώρηση μιας παραγγελίας καλό είναι να επιβεβαιώνεται την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επικοινωνήστε μαζί μας!

Αποστολές

Παράδοση-Παραλαβή προϊοντων

Ο πελάτης μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα από τα κατάστηματά μας, ή μπορεί να ζητήσει να σταλθούν σε μια συγκεκριμένη διεύθυνση.

Ο πελάτης ζητείτε να δώσει την ημερομηνία που επιθυμεί να παραδοθούν τα προϊόντα, ανεξαρτήτως από το αν θέλει να τα παραλάβει από τα κατάστηματα ή να τα παραδώσουμε εμείς.

Παρέχουμε (3) τρείς διαφορετικούς τρόπους αποστολής των προϊόντων:
Ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα (εντός Αττικής), Courier και Μεταφορική εταιρία(για παραδόσεις στη επαρχεία).

Τα έξοδα αποστολής μέσω Courier και Μεταφορικής εταιρείας υπολογίζονται ανάλογα με το βάρος και τον όγκο του εκάστοτε προϊόντος,καθώς και τον ταχυδρομικό κώδικα διαμονής, οπότε ο πελάτης θα ενημερωθεί τηλεφωνικώς για το ποσό που θα πρέπει να πληρώσει.

Στις περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητη η χρήση γερανού, το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

Το κατάστημα έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τον πελάτη και να κανονίσει την ώρα παράδοσης. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται από Δευτέρα-Σαββάτο πρωινές ώρες.

Σε κάθε περίπτωση τα ελάχιστα μεταφορικά είναι 5€.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία μέχρι και 2 μέρες πριν από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.

Στη περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει η παραγγελία να παραδοθεί την επόμενη ημέρα, μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία σε διάστημα 2 ωρών από την ώρα που έλαβε το email επιβεβαίωσης της αγοράς.

Μετά το πέρας των παραπάνω χρονικών διαστημάτων η παραγγελία θα παραδοθεί στον πελάτη, και ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για να στείλει το προϊόν πίσω στο κατάστημα.

Επιστροφή Προϊόντων

Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται μόνο με την αρχική τους συσκευασία και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής του στον πελάτη.

Ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής.

Κανένα προϊόν δε θα γίνεται δεχτό εάν δε συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Εφόσον το προϊόν και η συσκευασία του είναι σε καλή κατάσταση, ο πελάτης θα πιστώνετε το αντίστοιχο ποσό. Στην αντίθετη περίπτωση θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη, με έξοδα του πελάτη.